La coalició Compromís ha mostrat el seu suport a la sèrie de mobilitzacions organitzades per les organitzacions sindicals durant el més d’octubre en contra de la reforma de l’Administració Local.

Sobre esta qüestió el diputat de Compromís-Equo en el Congrés, Joan Baldoví, ha presentat esmenes a la reforma impulsada pel PP, “que és un atac frontal a l’autonomia local, suposa una recentralització de l’Estat i posa en perill els serveis públics municipals, obrint la porta a la privatització absoluta”.

El calendari de mobilitzacions té com a punt culminant una manifestació a València el proper 30 d’octubre. Així mateix des de Compromís s’instarà als seus col·lectius locals a participar en les marxes organitzades per Comissions Obreres a l’àrea metropolitana de València i que transcorreran dimarts 15 d’octubre per l’Horta Nord (Des de Puçol fins Alboraia). Divendres 18 per l’Horta Oest (de Paterna fins Aldaia). I dimarts 22 per l’Horta Sud (de Picassent fins Alfafar).