Compromís acompanya el lliurament al Congrés de 217.000 signatures contra la reforma de Gallardón de la Llei d'Interrumpció de l'Embaràs

El diputat de Compromís al Congrés, Joan Baldoví, ha mostrat el seu suport i ha acompanyat el lliurament de 217.000 signatures contra la reforma de la legislació de l’avortament a Espanya recollides per l’associació Decidir Nos Hace Libres a través de la plataforma Avaaz per tal d’exigir al Govern que retire l’avantprojecte de Llei Orgànica de Protecció dels Drets del Concebut i de la Dona embassada que modificarà la reforma de l’avortament a Espanya.

Per a la portaveu de la plataforma, Marisa Soleto, es tracta d’un “gest més del nivell de rebuig de la societat a aquest avantprojecte que només produirà efectes que complicaran la vida de les dones i suposarà una greu vulneració dels drets de les embarassades”. “El rebuig a aquesta Llei és sotingut en el temps. Estem en campanya sostinguda i continuarem intentant que no isca avant, perquè és allò just i el que desitja la societat espanyola”, ha assenylat Soleto.

Així mateix, el portaveu de Compromís, Joan Baldoví, ha dit que ni com a diputat ni com a pare de tres filles pot consentir que “uns senyors decidisquen per elles que és el que han de fer” i ha llançat un missatge al govern: “si tan segur estan que aquesta llei és bona, que la sotemen a referèndum i que la gent opine”.

Arxivat en: Premsa