Pau és un xiquet de Sueca alegre i carinyós. És fill de Neus i Tato, als quals vaig tindre el goig de casar fa ja alguns anys. Pau és un xiquet de 5 anys que va nàixer amb paràlisi cerebral. Li han retallat la dependència a la meitat i li deuen 6.000 € de la retroactivitat. Li n’havien d’haver pagat 2.000 en març, però encara està esperant. Com molts altres xiquets. Com moltes altres famílies.

Ahir es va manifestar junt als seus pares i molta més gent a València reivindicant la fi de les retallades i els impagaments a la depèndència. Ahir hi havia pancartes que exigien respecte, dignitat i justícia social, d’altres amb un clar :”No som invissibles, estem ací!!!”.

Però, si hi ha una pancarta que resumix amb contundència les mentides del govern del PP i de Fabra, és la que portava Pau. Que, per cert, també va al col·legi públic “Carrasquer”, una escola en barracons que fa més de vint anys que espera una nova escola moltes vegades promesa pels mentiders del PP.